16 Nisan 2009 Perşembe

Umut (Ege) her zaman bizimle olsun...

Hamileliğimin ilk dönemlerinde bakladan tiksinmiştim çok sevmeme rağmen. Sonrasında da balık görmek istemiyordum, ama zorlayarak da olsa yedim. Doğum sonrası balıkları lüpletmiştim, baklayla ilişkimizi merak ediyordum, seviyeli bir birliktelik mi olacaktı bizimki, görünce selam vermeden mi geçicektik, yoksa canciğer kuzu sarması mı olacaktık. İlk denemeyi yaptık, bulana bulana yemek bu olsa gerek:)) Hamileliğimde canım 3 şey istemişti, zeytinyağlı enginar (öncesinde hiç aram yoktu), bu sene deli gibi yiyiyorum, ekşi yeşil elma, kadayıf. Al buradan yak şeklinde bir potbori:)) Şimdiki merakımız ise Umut Ege'nin balık,bakla,enginar,elma,kadayıf yaklaşımı ne olacak?

Umut Ege eliyle emziğini ağzından çekmeyi çok enfes başarıyor, ama geri yerleştirmeye gelince beceremiyorum diye mızlamaya başlıyor;)
Tüm gün pencereden baksa hayır demez sanırım. Artık gezmeye çıkacağını anlayıp heyecanla bekliyor.
Habire salyalar akıyor, giysilerini ıslayacak kadar. Bakalım ne zaman gelecekle dişler.
Şıngırdaklı avize görünce tekmeler sallamaya başlıyor.
Çıngırağını kuvvetle sallamaya başladı, bu sallamalardan burnu nasibini alınca biraz ağladı, şimdi sanki yüzüne uzak tutuyor gibi çıngırağını ama tamamen tesadüf de olabilir.


Anane süt yapım çemberini genişletip limonata yapmış süpürüz. Ne zamandır içmiyordum. Kilo alıyorum diye günde 1 tatlı yiyerek dikkat etmeye başlamıştım, anane "ye sen emziklisin" diyor, ben de sözünü dinliyorum, yoksa hiç iştahım yok(!). Bak Umut Ege burdan iki ders çıkar biiiiir annen hiç istemeye istemeye sana süt olsun diye neler yemek zorunda kaldı:) ikiiii, anne sözü dinlenir:P Anneme habire sütlaç yaptırıp yiyiyorum, annem senin sütlacı bu kadar sevdiğini bilmezdim diyor, valla ben de bilmezdim:)) Bu oburluk baki kalmaz umarım. Tombul jelibonu limonatanın arkasına koyup resmetmem bu korkudan mı kaynaklanıyor, psikolog okuyucu varsa irdeleyiversin.



Dün Umut Ege'nin arabasıyla uzun yol yaptım. Türkiye'de çocuk arabası kullanmak ne zor iş! Arabadan genel anlamda çok memnunum, doğru bir tercih yapmışız kendi önceliklerimize göre. Türkiye'de sadece araba kullanmak zor olsun, ne diyelim...

2 yorum:

Nigâr dedi ki...

Yerim ben o pencereden bakan bızdığın yanaklarını :)

Yasosh dedi ki...

Limonata yapmayı öğren bak yazın ihtiyacımız olacak :P

Yanaklardan ben de isterim...