18 Aralık 2010 Cumartesi

28. hafta - Ayva yersen bebek gamzeli olur:)

Genleriyle mi oynandı, boğaza durmayan ayva ağaçlarının sayısı mı arttı bilmiyorum. Bildiğim tek şeyse bu sene ayva yemelere doyamadığım. Ben ayva yedikçe beni görenler ayva yersen bebeğin gamzesi olur diyorlar. Bakalım göreceğiz:))

Hamile bir insana çok kilo almışsıııın, ay ne kadar elin yüzün şiş demeyin;) Bunun kimseye faydası yok. Bir iş arkadaşım bana arkadan bakınca hamile olduğun anlaşılmaz dedi. Öyle olmasa bile bunu duymak insana çok iyi geliyor, üçüz mü doğuracaksın bu ne göbek yerine;) Ebru Şallı değilseniz, alınan 12 kilo ile çok muhteşem görünme şansınız zaten yok. Üzmeyin leyyyn hamileleri. Hamileler kütük bacaklarına bakıp yeterince üzülüyorlar zaten.

Ayrıca hamile insan hassas insandır. Arayın sorun, ben aranılıp soruldukça normalden daha çok mutlu oluyorum.

Bu hafta kalp çarpıntıları, bacak şişmeleri derken geçip gidiverdi. Neyseki Nuray'ın yorumlarda bahsettiği bel ağrılarıyla tanışmadık.

UE, ben çekecem diye tutturur olduğundan beri fotograf makinesiyle aramız bozuk. Nerdeyse hiç hamile fotom olmayacak. Pilleri şarja koydum. Yarın başlıyorum hafta hafta gebe fotograflarına.

Bebeğin adını kesinleştirdik mi diye sordum şimdi babasına. Evet dedi. DE oluyor galiba. Ama gün doğmadan neler doğar, gecenin sonunu bekleyelim;)

Tüm gebelere sağlıcak, bebeklere güzellikler, babalara da koştur koştur için bol enerji diliyorum.

9 yorum:

K.T dedi ki...

ue gamzesi yok mu? terazi burcu ondan dedim.

saricizmeli dedi ki...

ne onun ne benim ne babamın var. üçümüzde teraziyiz:)

K.T dedi ki...

ooo anti gamzeliler. O zaman bebişe şans kalmıyor. Ayva da yesen gamzesiz:))

Deli Anne dedi ki...

aaa sahiden .. bizim ailelerde gamze yok ama benim oğlumda var gamze.. çok belirgin değil ama.. ve ayva yersen çocuğun güzel olur derler.. ben onu da test ettim..

saricizmeli dedi ki...

çok güzel oldu değil mi ayva yiyince deli anne:))

Adsız dedi ki...

canım :) kiloları takma boşverr :)

Adsız dedi ki...

Benim teyzem de hamileliğinde bilerek hep ayva yemiş ve kuzenimim çok belirgin gamzeleri vardır.

Hayat güzeldir.. dedi ki...

Sevgili Sarı Çizmeli bu ayva olayı bütün hamilelere özgü birşey mi yahu, bende son 2 aydır hayatımda yemediğim kadar çok ayva yiyorum ve çok seviyorum. Bu arada hamilelere nasıl davranılması kısmına yüzde yüz katılıyorum tüm hislerime tercüman olmuşsun bu yazına link verebilir miyim :)

Sevgiler, Pınar

fatos dedi ki...

Ayva yersen bebek gamzeli olur. Derler dayimin oglu var cukur cukur gamzeli var cok guzel oluo gulunce cok yakisio :) bnde hamileyim bnde bebegmn gamzeli olmasini istiyorum ayva yiyecem bnde :)