19 Şubat 2011 Cumartesi

37. hafta - Ve doğum tarihi belirlendi:)



Yanda doktorumuza gittiğimiz randevu saatlerini göryorsunuz... Son gidişimiz 16 Şubat. 25 Şubat mı 28 Şubat mı seç dedi. Ben ne kadar karnımda kalırsa o kadar iyi hissedeceğim için 28 Şubatı seçtim. 28 Şubat 19:00 da epidural sezaryen. Dualarınızı, iyi dileklerinizi bekliyorum. Ben NE'den de bir sürpriz beklemedeyim. Hoşuma gitmiyor aslında böyle tarih atama. 25 şubatta belki ben geldim der;)
Doktor yaklaşımının 38+4 sonrası almak olduğunu söyledi. Bizimki 38+6 oluyor.

UE'nin erken doğum heyecanlarından sonra vaktini beklemiş olması ile yetinip gün atamalara takılmamalıyım aslında. İyi düşün iyi olsun yaklaşımıyla dile getirmedim ama ters duruşu nedeniyle doktor erken doğum olabilir demişti 32. hafta kontrolü öncesi. Sonra da ekledi "bir olasılık, UE düzdü de ne oldu, ayrıca erken doğdu da ne oldu" diye beni oldukça rahatlattı. 28. hafta civarında hissettiğim ağrılarla (rahim büyüme ağrılarıymış) oldukça korkmuştum. Her hafta geçtikçe rahatlamama rağmen 33+5 (UE'nin doğum sinyali verdiği) ve 34+3 (doğduğu) tedirgin günlerim oldu. 37'ye ulaşmaktan çok mutluyum (Bu satırları yazarken 37+4 olmak üzreyim). Dediğim gibi UE babası (tam babasının doğduğu gün doğmuş) ve bıraksak NE anası (ben de tersmişim ve 40. haftadan sonra doğmuşum) olacak gibi:)) 32. haftada NST sonucu iyi olunca 5 haftamı öteledik, yoksa evde dinlenme sürecine girecektim.

İş hayatıma arayı verdim. Bakalım ne kadar süre evde olacağım.

Son doktor kontrolünde kilosu 3336 ölçüldü. Ben de 15 kilo aldım. Aslında UE de bir ay sonra doğsa ilk hamileliğimde de bu kilolara ulaşacaktım. 2. hamileliklerde kiloların çok zor verildiğini duyup ürküyorum.

UE dedemle uyuycam şamatası geliştirdi. Dede ne der bilmiyorum ama benim pek işime geliyor. Dedesiyle uyuyor ve gece uyanınca dedesi uyutuyor. Böylelikle pek bölüklü uykulu geceler öncesi bir kaç hafta deliksiz uyku bana nasip oldu.

Emzirme günleri için bira bardaklarım hediye edildi, yarım litrelik. Normal bardak yetmezdi bana geçen sefer.

Arkadaşlarım güle güle yemekleri düzenlediler, iyi ki varlar. Neşe, mutluluk katıyorlar hayatıma. Özel hissettiriyorlar. Hamileyken özel hissetmeye ayrı bir gereksinim duyuyor insan.

UE'nin park yatağı böbannesinden geldi. Bir alabora oldu bizimki. Ama yatak bir yıpranmış bir eskimiz bir çirkinleşmiş sormayın gitsiiin, nerde UE'nin korkulukları oynayan, çekmeceleri olan abi natağı:)) NE abi ben nerde natacam diye sorunca gururla çirkin natakta diye cevap veriyor. Ah boncuk gözlüm, pek ufaksın sana pek zor. Ama ileride herşey çok güzel olacak. Kardeşler iyi ki varlar....

19 Şubat'ın da geçmesiyle burcu da balık oldu. Şekerleri için aldığımız kovalar abisinin adı kova olsun önerisine hoş bir atıf olacak. Burcuyla da ilişkikenir mi diye düşünüyordum oysa ki.

Önümüzdeki hafta 38. haftayı yazacağım ve haftalık serüven sona erecek. Daha dün değil miydi hamileliğimi bildirdiğim kayıt...

NE, seni heyecanla, merakla, coşkuyla bekliyoruz kızımız. Güzelliklerle gel, ömür boyu gül kıymetlimiz.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

simdi hesapladim da, doruk tam 38 arti 6 da dogmus :)
valla daha dundu ne diyosun.
hadi bakalim saglikla.

Yasosh dedi ki...

Biz de heyecanla bekliyoruz.. Mutlu, neşeli ve iyi bir yaşamı olsun, çok sevsin, sevilsin (sevenleri çok olacak..).. Sağlıkla gelsin, hep sağlıklı ve huzurlu olsun.. Sana da Allah güç versin canım arkadaşım..:)

Adsız dedi ki...

Ben 39+1 demistim, 2+ gunle kacirmisim :P Hadi bakalim, heyecanla bekliyoruz NE'yi :)

Adsız dedi ki...

ay ben bile heyecanlandım sari cizmeli :),takip ettiğim güzel NE doğacak demek, 28 şuat harika bir tarih buluşmak için...ay artık gün sayıyorsun heyyy :)

Hayat güzeldir.. dedi ki...

Aramızda 2 gün var ama biz bugün 3. haftamızı doldurduk. Acaba ilk çocuklara mı özgü bu erken gelmeler.Sağlıkla gelsin pıtırcık güzel haberlerini heyecanla bekliyorum.Sevgiler...

saricizmeli dedi ki...

Zaten dedim kiraz gibi doğuracağım, onun gününde olsun:))

Canım Yasosh'um, çıkardım meydaneeee ilk doğumumdaki güzel kocaman bardağımı ve kavanozunu. Su içip kuru meyve yemeğe;)

Ödülünü bekle Evren:))

BAP, balık kızları geliyooor:)

Hikayanizi okudun Hayat Güzeldir. Böyle erken gelişlerin biraz heyecan dışında hiç mahsuru yok:) İlk çocuklara mahsus. Benim eşim erken doğum kardeşleri vaktinde:)

Dilek dedi ki...

hayırlısıyla atlatırsın umarım.. senden sonra da aynı telaş ben de olacak. Bu hafta iş yerinde son haftam. haftaya pazartesi Doğum tarihimiz belli olacak... Herşey güzel olacak, ikinci bebekleri de büyüteceğiz inşallah:)

Adsız dedi ki...

Tarihi çok sevdim..Hayırlısıyla gelsin Nehir bebek.