10 Ocak 2010 Pazar

Tabi ki ben böyle olduğum için bahar.

Candan Erçetin'in son CD'sinden..

Sen bana müjde misin umut musun sevgili
Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar

Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var
Sen bana vaat misin lütuf musun sevgili
Kim ne derse desin al beni sinene sar
Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim gönül ülkemde bir tek senin aşkın var

Yaşanmış baharları unut gitsin sevgili
Benim yorgun gönlümde bir tek senin aşkın var

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var

Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var

Kar yağmadan bahar gelecek diye çok korkuyorum.
Bu haftasonu pek mırıl geçti. İyi geldi. Koşmaya hazırım.
Vavien'e gidebilsem. Saçımı kestirebilsem. Çok mühim işler bunlar çoook...

3 yorum:

yeliz dedi ki...

önemli valla... kendine ayırabildiğin 5 dakika bile önemli...

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

Aşka dair aşktan öte bir şarkı olmuş.sevgiliye..
anne olmak iste boyle anları beklemek galiba.ne dersin?

saricizmeli dedi ki...

İş yerinde öğle molaları ilaç geliyor bana bu nedenle yeliz.

katılıyorum, meral. aslında ue olduğu için bahar.