1 Ocak 2010 Cuma

Öpücük

Kurban bayramında öpücük göndermeyi öğrenmişti. Karşıdan muckkkah da yapıyordu bir iki gündür. Bugünse yanağıma ilk öpücüğü kondurdu. 2010'un ilk hediyesini aldım. Ömre bedel:)) 29 Kasım 2009'da videosunu çekerken ilk adımını da yakalamıştım. İlkler etiketiyle yer alsın bu bilgi de.

Yılbaşı görüntüleri. Yer İstanbul. Saatler 12'yi gösterirken köprüden geçiyor insanlar. Uğur getirdiğine inanılıyormuş. İlk kez duyuyorum. Muhabir soruyor tıklım tıkış dolu arabadakilere, uğur getirdiğine inanıyor musunuz diye. Cevap getirmese bile mutlu hissediyoruz. Pek bir sevdim ben bu haberi. Ömrü küçük mutlulukları yakalamakla geçmiş biri olarak. Bu satırları okuyanlar da böyle mutlu hissetsinler kendilerini.

Ateşi düştü, enfeksiyonu yok etmek için ilk antibiyotiğimizi de kullanıyoruz. En sevdiği yiyeceklere bile burun kıvırıyordu. Akşam yavaştan yemeğe başladı gibi. Geçmiş gitmiş olur umarım.

3 yorum:

Mustafa Rumelili dedi ki...

Geçmiş gitmiş olsun...:)

Öpücükleri tüketmeyin, bize de bırakın...

MELİSANIN HATIRALARI dedi ki...

çok gecmis olsun ve evet mutlulugun cok oldugu iyi seneler.yeni yılınız o anlamlı tatlı icten öpücügüyle kutlu olsun.

saricizmeli dedi ki...

İki öpücük alana bir ısırık var, dedesi.

Biz de size iyi seneler dileriz, meral ve melisa.