27 Aralık 2010 Pazartesi

Taze Çocuk Kitaplarımız...



İdefix sanal kitap fuarında, oldukça indirime giriyor kitaplar.


Deli Anne sayesinde haberdar olduğum Mutlu Kaplumbağa, Kedi ve Yıldızları da istedim.

Mumuk delisi oğluma bir Mumuk daha aldım. Bu Mumuyu da (onun deyişiyle) çok beğendi.

Yavru Ahtapot Olmak Çok Zor da listemizde üst sıralara çıkacak gibi. UE, ahtapota ilk başlarda poto poto diyordu.


Ve de anneye bir Sabiha Paktuna Keskin daha.

Ve de tez için bir sürü kitap. Tezde tekrar atılım evresindeyim:)

Hadi bakalım iyi okumalaaaarrr...

Bu arada, Pıtıcıka ilişkin yazdım okuma blogumda.

4 yorum:

K.T dedi ki...

önerilerin için teşekkürler. ben de yeni yıl hediyesi oğluma bir sürü kitap kendime de yazgan kitaplarından alacağım

Adsız dedi ki...

yavru ahtapot bizde de var bir dönem severek okumuştuk, mumulların içbiri yok :) iyi bir öneri. Sabiha Paktuna konusuna gelince Anne işte'yi okudum çok beğendim ancak aynı şeki korkuyu anlamak için söyleyemeyeceğim.

Deli Anne dedi ki...

Ben de Mumuk'u ekleyeyim kitaplığa, madem bu kadar sevilesi:)

saricizmeli dedi ki...

hadi bakalım mumuk yorumlarınızı bekliyorum.