30 Nisan 2009 Perşembe

Hiç dönmeyecek sanmıştım:))

Katı gıdalar sonrası kabızlık problemi baş gösterdi. 3. günü doldurduk tık yok. Doktorumuz beş güne kadar bekleyelim, sıvıyı arttıralım, verilen listeyi uygulamaya devam dedi. Çocuğumun iç basıncı o kadar kuvvetli ki bu baskının kuvvetiyle sonunda, yüzüstünden sırtüstüne döndü:P Aylar önce de tamamen tesadüf eseri dönmüştü. Bu sefer tekrar tekrar denedik gördük ki rastlantı değil:))

Zamanın modası çocukların çeşitli kurslarda koşturulması ya biz de yüzme kursuna gönderdik, ev ödevlerine çalışırken:))



Kuzusuna masallar anlatırken:)



Ankara'da havalar parçalı bulutlu, arada biraz açarsa balkondan başımı uzatıp kahve keyfim var (sınava çok az kaldı, ha gayret uğraşıyorum), diğer keyfimizse babanın eve dönüş saati:))

)

5 yorum:

Mustafa Rumelili dedi ki...

İnanılnaz DATLU....

Kaymaklı BAKLAVAMIZ....:)

Yerim ben seni....

Annane de yiyor seni...

Mustafa Rumelili dedi ki...

Resimleri büyütemiyorum...

Bana ileti ile gönderir misiniz...?=

İlknur dedi ki...

ay benimki hala dönemiyor :( Ne zaman dönecek bu çocuk diye beklemekten hal olduk ailece...

saricizmeli dedi ki...

Yüzüstü çalışmalarımız çok kötü başlamıştı, 10 saniye duramayıp ağlıyordu. Birden bire yüzüstü başını çok dik tutmaya başladı. Ve birden bire de dönüverdi. Bir bakmışsın Ahmet Paşa da dönüvermiş. Sonra dönmedikleri, emeklemedikleri günleri de aratacaklar bize yaramazlıklarıyla:)

K.T dedi ki...

İnanmıyorum doğum günümüz aynı, tüylü tulumumuz aynı ve bizim küçük kuzumuzda aynı. Umut Ege ve Kuzey Tan çok iyi arkadaş olacaklar.