14 Mayıs 2009 Perşembe

Yemedim yedirdim, yemedi yedim:))

Koşturma Umut Ege ve sınav cephesinde devam ediyor. Çocuğun yediklerinden arta kalanı yiyen şahıs olarak Annelik alışkanlıkları geliştirmeye devam ediyorum. Umut Ege'ye pürelediğim elmanın kabuklarından çay, sebze püresinin kalanından çorba... Yoğurt mayalama konusunda oğlumun gözüne giremedim. Doktorun önerdiği gibi kısa raf ömürlü A.O.Ç. yoğurdu alayım bakalım ona ne tepki verecek dedim, 27 mayıs son kullanma tarihli kısa raf ömrüyle karşılaştım. Acaba daha minik paketlerdekiler mi kısa raf ömürlü, diğer marketlerde araştırmak lazım. Yaptığım yoğurdun tadına bakıyorum fena da değil ama, biraz daha çaba göstereceğim galiba.

Sebze püresini tazecik yapabilmek için haftada 2 gün pazar yapıyoruz. Şansımıza semtte hem perşembe hem pazar günü pazar var. Çıktım ben de sabah pazara, kadıncağızın biri satıcılarla anlaşmaya çalışıyor ingilizce. Satıcı bana, "abla bir ingilizce konuşsana" diyince (nerden anladıysa ingilizce bildiğimi, ODTÜ mezunları gibi 3 türkçe bir ingilizce de konuşmuyoruz ki:)) derdini anladık. Portakalları pek pahalı bulmuş (portakal değil de minicik demet semizotu 3 ytl olur mu? miniciklerdi neyse ki diğerleri gibi kart değillerdi.), sonradan öğrendik 3 haftalık Gabriel'in ananesiymiş. Türk damada gönlünü kaptıran kız yerleşmiş Ankara'ya. Gabriel'in ananesi de gelmiş kıza desteğe. Parka çıkarırız çocukları dedim, mümkün değil çok ufak bebek dedi. Bendeki el kadar bebeği sokaklarda büyüten Avrupa'lı imajı fena halde yıkıldı tabi:))

Umut Ege'yi çalışma odasına yanıma aldım. İki oyun biraz okuma devam ediyoruz. Ne bulsak da oynatsak çalışmalarında pilates'e başlattım kendisini:P YErlerde dolandı, biraz da kitapları inceledi. Ben evdeki kütüphaneye baka baka, sonra ala okuya güzel bir okuma alışkanlığı edindim, umarım bizimkinde de aynı süreç işler.






7 yorum:

K.T dedi ki...

Aferin Umut Ege ye okuyacak koca adam olacak. Bizim Kuzey Tan da kitaplığa çok meraklı. Kötü kötü bakıyor. Umarım okumak içindir o bakışlar ama bana devirme yıkma bakışları gibi geldi.

yeşim dedi ki...

canım sözlü sınav 20 mayısta değil mi? Hadi atlat şu sınavı da bızdıkları buluşturalım artık:)) Haftaya cumartesi odtüde piknik yaparız belki:)))

saricizmeli dedi ki...

Bu kütüphanelerin kapağı da yok, umarım amaçları bakmak en iyi ihtimalle devirmektir:))

Yeşim, 20 Mayısta sınav, sonrasında acısını çıkaralım. 23'ünde piknik harika olur.

yeşim dedi ki...

tamam canım süper:)) İnşallah sınavın süper geçer..

İlknur dedi ki...

haha böylece mail adresimi ele güne de yayınlamış oldum :) E siliverirsin bi ara :)

saricizmeli dedi ki...

Ne maili, ne silmesi ben bişi görmüyorum:)

İlknur dedi ki...

bende bende :) süpersin.