11 Mayıs 2009 Pazartesi

Stajyer anneler günü:))

Evet evet, anneler günüm kutlu olsun. Zamanın geçişinin ne güzel göstergesi:)) Ama bu seneki anneler gününü stajyer olarak geçirdiğimi düşünüyorum. Umut Ege, annem diye bana sarıldığında asıl kutlama gerçekleşecek. Annelerimiz en güzel hediye sarılıp öpmeniz derken uydurmuyorlarmış:))

Dün anneler günü sebebiyle midir bilinmez ayrı bir Umut Ege vardı. Türlü türlü kikirdemeler, oynamalar, ses çıkarmalar. Ayrıca 7:45 gibi akşam uykusuna yattı ki annesi arkadaşlarıyla gönül rahatlığıyla buluşsun. Gece de uzun bir aradan sonra 4 saat kesintisiz uyudu (günün anlam ve önemi üzerine konuşmalar yaparken dört saat kesintisiz uyuyabilsem diye dile getirmiştim, aman anne istediğin dört saat uyku olsun dedi sanırım).


Tüm annelerin günü kutlu olsun, ayrıca etrafımda daha da çok anne olsun;).

Bu aralar en büyük keyfi mama sandalyesinden aşağı birşeyler atmak. Gözlüğümü çıkarmak, ağzıma burnuma elini sokmaya çalışmak.

Stajyer annelikten çıkıp anne olmanın bir altın kuralı da lekeleri çıkarabilme sanatına vakıf olmaktır. Ek gıdalar benim yemek yedirme sanatsalımla birleşince lekelerle başa çıkmam gerekiyor. Granül sabun arkadaşı zaten maziye bıraktık, bebek deterjanlarına merhaba dedik. Ama onun etkili olması için de lekenin beklememesi lazım sanırım. Yoğurt yapımı ve lrke çıkarımı çalışmalarımızla yayında olacağız.

5 yorum:

İlknur dedi ki...

ya var ya dün gece tam iki saat uğraştım bir kıyafetten portakal suyu lekesi çıkaracağım diye. Güzelim kıyafetleri ziyan oluyor. İşin kötüsü ben kosla oxi koyuyorum valla. Lekede bekletiyorum ondan sonra sabunla yıkıyorum banamısın demiyor.

Bu arada benim doktora bilg. müh. canım. Bir bitse adak adadım kurban keseceğim inanki :(

Mustafa Rumelili dedi ki...

Staj dosyasını hazırlamayı unutma...
Yoksa stajyerliğin kalkmaz....:)

senem dedi ki...

evet bence de ufaklıklar "anneeeee" demedikçe anneler günü tam olmuyor sanki. ama neyse ki umut ege bayağı bir anlayışlı ve düşünceliymiş o gün. neva ise bir gece önce neredeyse hiç uyu(ya)madığı için benim halim haraptı. bu arada bu çocukların gelişimi bu kadar mı benzer birbirine. neva da en çok güneş gözlüğümle (neyse ki ucuz birşey) oynamayı, mama sandalyesinden attığı şeylerin ardından bakmayı seviyor. Emerken de sürekli burnumu sıkıyor :))

Yeterlilik hazırlıkları ne alemde? :)

İlknur dedi ki...

mail atayım diye e-mail adresini aradım ama bulamadım. Buradan yazayım. Evet meslektaşız :) doğal dil işleme çalışıyorum. Konularda aynı çıkarsa tanış ta çıkacağız bu gidişle :)

saricizmeli dedi ki...

Öğreneceğiz bence, sen annenin çıkaramadığı lekeyi gördün mü? Çıkaramadıkları bişi varsa yerken de uyarırlar zaten:))

Staj dosyasını Umut Ege ve ananesi onaylamayacak mı yaparlar bir torpil:)

Sen soruyu sorduğun saatlerde ben sınavdaydım Senem.

Dur ben mail adresimi yollayayım:))