8 Mayıs 2009 Cuma

Oyunlar alemi.




Umut Ege artık kendi başına daha fazla oyun oynayabiliyor. Yere el emeği göz nuru, makinede yıkaması kolay battaniyemizi serip başlıyoruz dolanmaya. Kendisini yıldız sanan oğlum hem kendi ekseninde hem de kulesinin ekseninde dönerek, eksenini de eğik tutup 4 yaygara çıkarabilmektedir. (bu niye ağzıma girmiyor, sehpa nedeniyle dönemiyorum, döndüm ama geri dönmeyi beceremiyorum, beni yalnız bırakıp gitme ben kendi başıma oynarım ama sen de odada dur)

Babasıyla oynarken elektrik düğmelerini yakıp söndürmeyi öğrenmiş, şimdi düğmelerin yanından geçerken ayağını uzatıyor:))

Dün ana oğul ilk kez parka gittik ve ilk kez salıncakta sallandık. Ankara'da güneş pek yüzünü göstermiyor.

Bu arada sabah fotografları yükleyince gördük ki, baba oğul sabah keyfi yapmışlar, anneyi biraz daha uyuttuğunuz için ikinize de teşekkürler;)

3 yorum:

Mustafa Rumelili dedi ki...

Yürümesine az kalmış...
Dönmeye çalıştığı ve dönebildiği gösterisini de aldık...
Datlumuzun...:)

Tekir dedi ki...

Çok tatlısın Umut Ege...

Sarıçizmeli, sadece tulumlar ortak değil, park yataklar ve bazı fotoğraflarda gördüğüm oyuncaklar, mesela bu fotoğraftaki kuzu :) He heee, anladığım kadarıyla ortak zevklere sahibiz, ne güzel...:)

sevgiler

K.T dedi ki...

Galiba hepimiz aynı yerden alışveriş yapıyoruz. bizmde tulumlar, kuzu, parmak eldiven vee doğum günümüz aynı:)))