8 Kasım 2010 Pazartesi

UE manzaraları...


UE öğrendiği deyimleri cümle içinde kullanır...
Anne sorar, UE sana yumurta yapayım mı?, UE cevaplar nap (yap)
Anne devam eder, ayıya da yapayım mı (Ayısı bo bo ve balığı tekir, bu aralar her zaman her yerde yanında), UE cevap verir napma.
Sonra ayısına dönüp hüzünlü ses tonuyla kusura bakma der.

UE, oyuncak paylaşmaya başlamıştır...
Anneanne kepçeni ver de oynayalım der. UE cevap verir: "Annane sen küçük kepçeyle oyna, büyük kepçeyle ben oynıcam." (Artık cümle ve kelime saymaya gerek kalmadı sanırım. 07.11.2010).

UE, çok teknolocik olmuştur...
Boyama masasının, bilgisayar olduğunu hayal etmektedir. Oturur, bazen yanına ayısını da alır. Fişi takar. Windows açılıyor der. Yalancıyı dinlemek ister. Bazen ses gelir, bazen gelmez bozuldu der. En sonunda da fişi çıkarıp bilgisayardan çıkar.

UE ve annesi bilgisayarda, dedeyle kameralı görüşme yapmaya çalışırlar. Anne başarılı olamaz. Ertesi sabah UE annesinin kahvaltı hazırlamasını fırsat bilip bilgisayarın başına geçer ve sessizleşir. Anne soluğu yanında alır ve sorar, ne yapıyorsun. Üsiin yazıyom (babasıyla, bannesi ve dedesiyle kameralı görüntü yapmayı başardığı için, dedesine ulaşmaya çalışmaktadır). Anne sorar sübata (diğer dede) da yazacak mısın?. UE cevap verir nazmıcam, bozuk o.

Anneannesi ve UE sanal bilgisayarın yanına oturmuşlardır. Anneanne hadi aç bakalım hürriyet.com.tr yi de okuyalım der. UE, ben onu sevmiyom, yalancıyı açalım diye cevap verir (Yalancı Çoban şarkısının 2 genç tarafından sevimli halde söylendiği video).

4 yorum:

FADİŞ dedi ki...

Maşallah UE'ye.

Benden Bizden dedi ki...

Fadise katiliyorum, masallah afacana :) cok zeki ve akilli oglan bu annesi, nazar degmesin!

saricizmeli dedi ki...

Maşallah tüm çocuklara...

Red Riding Hood dedi ki...

Alemsin sen UE,yeni maceralarını okudukça gülüyorum :)Bravo maşallah sana.