6 Kasım 2010 Cumartesi

22. Hafta - Tekmeler dışarıdan görülüyor.

Bu hafta hızlı kilo alımı devam etti Havalar soğuyunca üşütmekten korkup bilekte bitenn bot giymeye başladım. Bilek kısmı fena sıktığı için davul gibi bileklerim oldu. Hele bir de çoraplar bilekleri kesince şeker gibi bir görüntü çıktı orataya. Aşırı yemediğim halde aşırı artan kilonun nedeni, sanırım ödemler. Kendime kalınca tabanlı bir spor ayakkabısı edindim, en siyahından işyerinde çok kötü kaçmayacağından. Öğlenleri yürüyüşlere de başladı, ayakkabıların bu sırada da işe yarayacağını düşünmekteyim.

Pırıtcık hanımlar çok kıpır kıpırlar. UE, bu kadar çok uyanık olmazdı. Tekmeleri artık dışarıdan çıplak gözle (heh he havalı laf) görülebilir oldu. Sanki UE'ninkiler daha sonra görülmüştü diye hatırlıyorum. UE 19. haftada Pıtırcık 15. haftada başladı hareketlerini hissettirmeye. Daha doğrusu benim algılamam öyle oldu. 2. hamilelikte erken farkına varma durumlarını göz önünde bulundurursak. Ama iş dışarıdan gözleme gelince algı farklılığı tezi de çürüyor. Halası kızlar herşeyi erken yapıyor, demek ki anne karnında başlıyor bu yorumunda bulundu.

Haftalar çok hızla geçiyor. SGK işlemleri yakınlaşıyor. Bir yerlerde aldığım notlar vardı onları bulmam lazım 10 hafta içinde;)

Bu hafta seste çatallaşma, burun akıntısı problemlerim oldu. Neyse ki beni yatağa düşürmedi ve neyseki UE'ye bulaştırmadım.

Boza mevsimini açtım. Hep sevdiğim bir içecekti (çocukluğumda soğukta geçen bozacılar hep içimi cız ettirirdi, artık marketten alıyoruz bozaları, o boza satanlar ne iş yaparlar şimdi diye gene kocaman bir cız). Süt arttırma çalışmalarında iyice bozaya dadandım. Her sene geleneksel içeceğim olmaya başladı. leblebi tarçın aramıyorum yanında olsa da olur, olmasa da.

Haftaya görüşelim haftaya...


Kilo Artışı:
6.5
Haftanın Sıkıntısı: Gribalimsi durum.
Haftanın Heyecanı:
Dışarıdan görülebilen tekmeler.
Pıtırcık: Tekmeleri dışarıdan görülebilecek kadar kocaman.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aaa bu bozacilar simdi napiyor ki kismi bana cok dokundu :(
ben sevmem boza, bilmem, guzelini icmedim belki hic. geleneksel bisey degil di benim cocuklugumda, yoktu oyle mahallede satanlar filan.
istanbula geldigimde tanistim 'vefa' da.

ustteki postundaki o bilmis UE beyi pek operim

Fatma dedi ki...

Maşallah pıtırcığa. Bozayı ben de çok severim. Ama o sokakta satılanlar daha lezzetli gelirdi bana. Tencereni, kabını alırdın inerdin hızlıca merdivenleri 1 kg boza lütfen:))

saricizmeli dedi ki...

Vefa benim şimdi severek içtiğim marka, kirazsevdası. Ama boza çokça sevilen bir lezzet değil gördüğüm kadarıyla... Kirazlısını mı yapsalar;)

Fadiş, ben de sokaktakileri daha lezzetli hatırlıyorum. Ama annem hiç çocukluk lezzetlerini arama bulamazsın der.

Adsız dedi ki...

22.hafta içindeyim bende ve kesinlikle kızlar daha hareketli söylemine katılıyorum. Oğlumun bu kadar çok hareket ettiğini özellikle bu haftalarda ben hatırlamıyorum ama minik kız beni durmadan tekmeliyor. Sikayetim yok tabi :) boza konusuna gelince, şimdi canım çekti bak,akşam iş çıkışı hemen alacağım,sahi süt için şimdiden yarar mı işe.