15 Mayıs 2012 Salı

O'nu ve kendimi kutlarım.

Yarın çok ama çok kıymetli bir arkadaşımın doğum günü.
Sarelleyi çok sever kendisi.
O'nun için sarelleli bademli kurabiye yaptım.



Hani herkes arkadaş, hani oyunlar sürerken, hani gençliğimizden sarhoşken tanıdım onu. Okul yıllarında çok da yakın sayılmazdık. Sonra en yakın arkadaşımla çıkmaya başladılar. Bu süreç bana hem çok yakın bir arkadaş, hem evlenmiş bir en yakın arkadaş, hem çocuklarıma bir dayı, hem bir nikah şahidi hem bir nikah şahitliği, hem pek çok güzel anı, hem  hadi koş dememle tüm dertletime yetecek bir güven, hem pek çok güzellik kazandırdı.

Oncak'ım, iyi ki doğmuşsun. Ve de iyi ki tanışmışız da paha biçilemez dostluğumuz gelişmiş.

Seni ve kendimi kutlarım;)

Öğlen görüşünce sen de beni kutla. Kurabiyeler pişerken NE uyutma faslına denk geldi. Tam uyuttum ki pişme dıt dıtları  geldi fırınımın. Harika zamanlamam ne kadar muhteşem olsa da bu arada UE nin 2 saldırısından kurtaramadım pişme sürecini. Ama gene de pek güzel olmuşlar...

Hiç yorum yok: