31 Mayıs 2012 Perşembe

Kırmızı Fil'i Gördünüz Mü Kitabımı Gördünüz mü?


Ankara'da benim gezdiğim kitapçılar arasında Karanfil Sokak'taki Dost Kitabevi'nin çocuk kitapları bölümü bence oldukça başarılı. Orada bakınırken Kırmızı Fil'i Gördünüz Mü? kitabını beğenip almıştım. Sanal kitap fuarından da istediğim bir sürü kitap eve girince kitapları ara ara UE'ye sunma kararı almıştım. Kitapları sıra sıra UE'ye vermiştim. Bu alım verim işleri arasında bizim Kırmızı Fil'i Gördünüz Mü? kitabı kara kayıplara karıştı. Biliyorum birgün başka birşey ararken onu bulacağım. O güne dek kitaptan mahrum kalmayalım diye yeni siparişimde ona da yer verdim.

El Bebek Gül Bebek ve Üç Kuzucuk kreşin bu ay önerdiği kitaplardandı.

Yataktan Düşen Ayıcık ve Kırmızı Fil'i Gördünüz Mü? uyku öncesi ikişer kez okundu, UE den tam puan aldı. Üç kuzucuk hikaye biraz uzun olunca uyku öncesine fazla geldi ilgi dağıldı. Ama anne bu kitaptaki esprilere bayıldı.


Hiç yorum yok: