30 Mayıs 2012 Çarşamba

Gergedanlar Krep Yemez





Bir Dolap Kitap  bir sürü kitap bilgisi hediye ettiği yetmedi, "Evde bir gergedan görsem burnundaki boynuza takardım oyuncakları, NE kucağıma, UE yi de elinden tutar soluğu bahçede alırdım. Oyuncakları indirir boynuza bir salıncak kurardım. NE sallanırken, UE de gergedanın sırtından kayardı. Evin içinde açılan kapıya ne hacet, zihnim 2 çocukla kolay yol bulma kapısına açılmış benim. Çocuklar sallanıp kayarken ben de bu çekilişten kazandığım kitabı okurdum." yorumuma bir de Gergedanlar Krep Yemez kitabını hediye etti. Tekrar teşekkürler.

Annesi onun şansına katıldı, UE ye de kitabın keyfini sürmek kaldı.

3 yorum:

Burcu dedi ki...

Walla bu yoruma, gergedan alıp sana hediye edesim geldim benim...

saricizmeli dedi ki...

:))
Bir gergedan da sana alalım, çocuklar oynarken biz laflarız.

yeliz dedi ki...

:))) harika bir kitap değil mi? şimdi sırada köpekler bale yapmaz var, mutlaka alacağım, öve öve bitiremiyor arkadaşlar.
öperim kocamanından:)