2 Mayıs 2011 Pazartesi

2.5 yaşında UE...

Eveeet, gelelim abiye.
2.5 yaşında, Pepee isimli TRT çocukta yayınlanan çizgi filme bayılıyor.
Kamyonlar, kepçeler, tamirat işleri ilgi alanları.
Çoook ama çoook politik.
Yeme içme işlerinde pek çok şeyi yiyor, ama bu uğurda saatler harcanıyor.
Filtre kahveye fincan kahvesi diyip,fincan ya da Türk kahvesi yapmak için deliriyor.
Badem, antep fıstığı vb. yemekten mest oluyor.
Çok tutucu, giydiğini çıkarmak istemiyor.
Yaramazlık yaptığında hemen gelip kendini ispiyonliyor.
İki taneye iti kane demekte ısrar ediyor.
Alasmarladık da Alamastık.
İkimizin ortasında yarım kilodan fazla çilek varken ve ben daha 3 tane bile yememişken, anne biraz bana da bırak diyecek kadar çilek yerken gözü dönüyor.
Dedeleri, bir taneleri. Parklarda bahçelerde döndülerde onlarla coşuyor.
Tostoromandan fena korkuyor. Ve ne yazık ki, NE yalnız uyurken yatak odamıza iki tane tostoroman geliyor, anne UE'ye yalnız odaya girmemesinin onun yararına olduğunu öğütlüyor.
Konuşma şakıma biçiminde akıyor. Kullandığı kelimelere bazen ben bile şaşıyorum. R'ler L, kimi zaman K'ler T (Küçük = Tüçük), Kimi Ç'ler T (Çalış = Talış).
Baba nerde sorusuna işte cevabını alınca işe gitmesin bankemetikten pala çeksin aklını veriyor.
Karnıma gelip gelip, ama boooş demekten mest oluyor.
NE'nin uyanık olmasını çok istiyor, fırsatını buldu mu uyandırıp oynamaya çalışıyor.
Tuvalet eğitimi konusunda halen yolu var.
Gece uykuları oldukça bütün, bazen uyanıp anne diye seslenip varlığımı görünce kaldığı yerden devam ediyor. Ki bu kadarına ben hiiiiç bölünme demiyorum.
Araba kullanmak için yanıp tutuşuyor.
Fotografçılık geleceği, bir makineyi çöpe attırması sonucu annesi tarafından bloke edildi, makineye el sürmesi yasak.
Sabah perdeleri açmak, akşam kapamak onun tekelinde.
Ayakkabılar ve montu illaki o giyip çıkaracak ama diğer parçalarda çok ısrarı yok.
Bir bornozla gezme sevdası başladı, yakında viskim nerde diyecek.
Süpriz yumurta delisi, bana bir kere daha iyi bir icatla ne çok kazanılabileceğini kavratıyor.
Açık sözlü:)
Bir çırpıda aklıma gelenleri not düşmek istedim...

6 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Yerim ben o meleği yerim:))
Zaman çabuk geçiyor bir kucağımızda oluyorlar sonra bir bakıyoruz yaş bir olmuş hatta iki olmuş :)
Bazen keşke hiç büyümeseler dediğim de çok oluyor.
Bu arada bizde Pepeye bayılıyoruz:)

Fatma dedi ki...

Ne güzel bir post olmuş, bana da fikir verdi şimdi, UE'ye maşallah annesi, pek akıllı bir bıdık. Deniz'de biraz arkasından onu takip ediyor. Tamir araçları bizde de favori özellikle kepçe, kazıcı bilimum inşaat makinesi:)

saricizmeli dedi ki...

İkiz Annesi, bugün gördüm Pepe'nin babası da çıkmış ortaya;)

Fadiş, haydi yaz yaz..

Hayat güzeldir.. dedi ki...

çok güzel anlatmışsın okurken gözümde canlandınız, maşallah UE ye , güzel güzel büyüsünler.Sevgiler

Itır dedi ki...

ana!? m. r. sen misin??
ben de anlamadım kim bu diye?? :)
itirsalanci@yahoo.com

m.r. sen isen bi "he" de bana da arkadaslik teklif edeyim sana
;)

saricizmeli dedi ki...

Gel tanışalım önce, ben kısaca MR, ama sen bana uzun uzun gel arkadaş olalım de:)