1 Mart 2010 Pazartesi

Annenin Kitabı



İhsan Doğramacı'nın ani ölümüyle yayın akışımız değişti. Senem'in mimi fotograf makinesinin şarj edilip kitapların çekimlerinin yapılmasının hemen ardından bu sayfalarda.

İhsan Doğramacı'nın ölümüyle aklıma Annenin Kitabı geldi. Bir nesil bu kitapla büyüdük. Bu sayfada da yer vereyim istedim bu kitaba.

Saricizmeli müzesi açılırsa, sergilenmesi gereken mühim bir eser:)) Kitap 2 çocuk büyütmüş olup, kapaktaki zedelenmelerin hangi soruya cevap bulunamadağında oluşmuş olduğu bilinmemektedir:P

Kitabın resmini geçen sene çekmiştim. Resmi ararken de geçen sene bugüne göz attım.

Gündüz M. ile Cepa Budakaltı kahve keyfi yapmıştık. Bence çok güzel kahvesi olan yerlerden biri. Akşam babasının lise arkadaşları UE'ye mama sandalyesi hediye etmişti. UE'nin mama sandalyesinde ilk görüntüleri...

M., Budakaltı bizi çok özlemiş:)

10 yorum:

OiP dedi ki...

eski kitap kokusunu çok severim:)

OiP dedi ki...

"masumiyet müzesi" geldi bi de aklıma. sakla belki bi gün açarsın bi mini müze:)

Ozguranne dedi ki...

Sarı çizmelim. Annem bizi o kitapla büyütmüş. Sonra bir gün Dr. Spock'un çocuk sağlığı kitabına bakarken aa bunları tanıyorum demem üzerine iki kitabı yanyana koyduk. Cümle cümle aynı. Annenin kitabı dr. Benjamin Spock'un kitabının kısaltılmışı sadece. Üzülmüş ve utanmıştım. Öte yandan o kitapla büyüdük, çalıntı da olsa vefa borcumuz var. Enteresan bir durum.

sevgiler kocaman.

kuzunun annesi dedi ki...

Hadi ya , breh breh

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ozguranne dedi ki...

Bu arada bir anımı daha anlatmak isterim. Biz annemle daha bu dr.spock olayına uyanmadan önce annem bana ihsan doğramacı ya da ünlüer'in kitabı alıntıymış dedi. Evde hem Dr. İhsan Doğramacı'nın, hem de Dr. İhsan Ünlier'in kitabı var. Ya annem yanlış söyledi, ya ben yanlış anladım. Bu İhsan Ünlüer'i çok sevmeme rağmen hafif hafif gıcık oldum kendisine. Bu kadar kültürel referans var nasıl yapmış diye hayret ettim. Çok güldüğüm tespitleri vardı. Üzüldüm filan. Sonra Dr. Spock karşımıza çıkınca jeton düştü ama bayaa bi gecikmeli.

Ozguranne dedi ki...

Bu yanlış anlama yaklaşık 3 yıl filan sürdü bu arada:)

Ozguranne dedi ki...

Alntı olduğunu sandığım kitap da bu:

http://www.biriyilik.com/kitap/oku-oku-budur-sonu-dr-ihsan-unluer-24826.html

Çocukluk halleri işte:)

aysema dedi ki...

Ihsan Dogramaci'nin bu kitabi bizde deiki cocuk buyuttu. Alinti da olsa cok isimize yaramisti. Bir de El ele dergisinin katkilari oldu, unutmadan yazayim. Yigidi oldur, hakkini yeme degil mi?

aysema dedi ki...

Diger yorumlari okumadan yazdim, sonra okudum ki bizim butun sirlar onceden dokulmu; ortaya. Cifte kavrulmus oldu artik. Sevgiler.