15 Temmuz 2009 Çarşamba

Anne Hasta! Asmalarda üzüm bisiklette gözüm...




Pazar akşamı rüyayla karışık mide bulantılarıyla uyandım. Hep aman grip olmayayım diye kışı geçtim, yazda boğuldum. Emzirdiğim için kuvvetli bir ilaç alamıyordum. Pazartesi tüm gün yatakta başımı kaldıramadan yattım. Doktor emzirmemde bir sıkıntı olmadığını söyledi. Tüm gücü Umut Ege'yi emzimeye harcıyordum. Akşamüstü Gümüldür'de bir özel hastane bulabildik (devlet hastanesi Seferihisar'daymış, daha ciddi durumların vay haline) hastalığın sebebi araştırılmadan yapılan ağrıkesici beni biraz kendime getirdi ve gece düştük yazlık yollarına. Herşeyin başı sağlık özlü sözü ile gelelim yazlık günlerine.

Dalından şeftali, erik, elma, yerinden körpecik semizotu, pazardan minicik sakız kabaklar, süt mısırlar yemenin içmenin memleketindeyiz. Yazlığa taşındığımızda kardeşim ufaklık bense çocuktum büyüdük, şimdi UE bebek olarak geldi. Hey gidi günler hey...


UE ananesinin bisikletinde fink atıyor, bahçede yaprak yolup elinden bırakmıyor, evde çeşitli oyuncaklar buluyor (teyzesi her dolabından bir oyuncak çıkıyor, tepe tepe oynuyruz heh he), ananesi ve dedesiyle gülüp eğleniyor, karpuzcunun peşi sıra traktörü takip ediyor, komşulara cilveler yapıyor. Sallanan salıncaktaki minik bir açıklığı yakalayıp kocaman bir deliğe dönüştürerek bebeklikten çıktık çocuk oluyorum müjdesini veriyor. Günler böyle geçip gidiyor.

3 yorum:

Ozguranne dedi ki...

Geçmiş olsun öncelikle.
Yazlık halleri harikaymış. Bizim de az kaldı. Dalından şeftali.. satırında kaldım zaten be.
sevgiler...

yeşim dedi ki...

Geçmiş olsun Menekşecim, neyse ki annenin yanındasın, naza çekersin kendini biraz:))

saricizmeli dedi ki...

özgür çok teşekkür ederim. sanırım pek yakınımıza geliyorsunuz. sArımsaklıya 20 km uzaktayız. bizden de sevgiler.

biz de onların kuzusuyuz di mi yeşim. çok sağol.