5 Nisan 2011 Salı

Anası ve Danası Kontrolde...

Geçtiğimiz cumartesi benim kadın doğum doktorumla, NE'nin de çocuk doktoruyla randevusu vardı.

Erkenden benim doktoruma gittik. NŞA bir kadının 4 kez sezeryan şansı varmış, bana bu kadar yeter, sırf meraktan sordum. Çocuklarıma sağlıklı, güzel, uzun ömürler versin. Gene de doğurmaya niyetlenirsem, 28 şubat 2013'den öncesi benim, NE'nin ve sıradakinin sağlığı açısından önerilmiyor doktorumca. En az bir yıl emzirmem önerisi ayrıca. Bir de kilolarını vermek için acele etme dedi (6 kilo bende kaldı tabi, karşıdan ağır ol demek kolay). İşin şakası bir yana ben de doktorum gibi düşünüyorum. Evet dombili olmak hoşuma gitmiyor ama, benim iyileşmem, NE'ye iyi süt vermem için iyi yemem lazım (baklava börek değil ama). Sonrasında 9 ayda aldığımı Ebru Şallı hastaneden çıkarken verdi diye benim bir ayda vermemi beklemek şaşkolozluk. Zaten sabah tartıda kilomu görüp daha dikkatli beslenmeliyimle başladığım güne öğlen sütlaç akşam üstü irmikli tatlı, gece günü gözden geçirirken bu da neeeelerle devam ediyorum.

NE'nin kontrolü de oldukça iyi geçti. Gelişimi güzel. Doktorun geçen sefer öenrdiği günde bir kez biberon beslemesini gerçekleştirmemiştim. Doktorum ısrarcı, bu dönemlerde biberon almayan bebekler sonrasında kabul etmiyorlar uyarısında bulundu. Kolikler hala başlayabilirmiş, aman bizden uzak olsunlar. UE'yi de NE'nin kontrolüne götürdük. NE kontrol olurken UE doktorun odasındaki oyuncaklarla oynadı. Bir ara bir bebek getirdi bana, anne bak bebek diyerek. Çıkarken de Şrek'i gösterip, anne bu maymun neden kemer takmış diye sordu. Ben de bu soruyu bir sonraki ay kontrolüne kadar düşünelim UE diye vakit kazandım. Fiona'nın numarasını bilen var mı bir arayıp sorayım;) Tüm çocuklara sağlıklı günler olsuuuun....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

dogan buyuyor yahu!
resim isteriz ama olmuyor boyle.
hepinize masallah :)

Hayat güzeldir.. dedi ki...

maşallah hepinize. Kiloları bende takmıyorum deli gibi iştahlıyım zaten aynen duruyorlar şimdilik. UE nin ilk zamanlarını okuyorum fırsat buldukça çok yardımcı oluyor ayrıca teşekkürler
sevgiler

Dilek dedi ki...

ooh büyüyorlar yahu ne güzel.. bende de kilolar aynen duruyor.. hiç moralimi bozmamaya çalışıyorum yeter ki kızım emsin 1 yıl sonrada versem olur...