30 Nisan 2011 Cumartesi

2 Aylık NE'den Haberler...


Sanki iki çocuğumun arasında 10 yaş varmış gibi, 2 aylıkken ne yapardı, 4 ayda ne olurdu, hiç hatırlamıyorum. Yaşadıkça aaa, böyleydi galiba diyorum.

Hanım dudu, nesleri iyi takip eder oldu. Uykuları azaldı, uyanık vakti arttı. Gülümsemeleri refleksten çıktı bilinçlendi. Abisinin varlığından pek hoşlanıyor.
Abisi sabahları emme ağlamasını, beni istiyor diye yorumlayıp koşuyor yanına. Dur kahvaltısını etsin diyorum. NE'nin de karnı doyunca bir sabah muhabbetleri oluyor ki tadından yenmez. UE'nin NE'ye çemkirmeleri oldukça azaldı, ama kardeş kıskançlığı nedeniyle bize çektirmesinde değişen birşey yok.

H. Dedesi öğleden sonraları UE'yi alıp parklara bahçelere sonra da eve böbannesine götürüyor. Kalıyorum öğleden sonraları tek çocuklu. UE'nin 2 aylı kzamanları ev üstüme basardı. Şimdi UE gidip de tempo düşüp, sessizlik başlayınca ne kolaymış tek çocuk diyorum. Duyun beni tek çocuk anneleri. Ne demek istediğimi anlamayacaksınız ama olsun;)

NE 2 gündür, içinden süt çıkmayan bişi emmek istiyor. Emzirme talebimi geri çeviriyor. Elini emmeye başlıyor. Emzik de almıyor. El emme işinin tehlikeli olduğunu biliyorum. Bakalım nasıl alıştıracağız emziğe.

Bugün hem abisinin hem NE'nin doktor kontrolü vardı. Saat konusunda bir anlaşmazlık olmuş. Kaçırdık. Haftaya randevu aldık. Gelişim nasıl haftaya öğreneceğiz. Ben Arçelik çocuk tartısından takipteyim gerçi;)

10 yorum:

Hayat güzeldir.. dedi ki...

maşallah ne tatlii bişey olmuş bu minnoş, tek çocuklu olarak senin temponu hayal bile edemiyorum ama anlamaya çalıştığımı belirteyim. Sevgiler...

renklendirhayati dedi ki...

Oyyy oyy oy yerim onu, benimkine ne kadar benziyo maşallah, bizde 2 aylık olmamıza 1 hafta var, ayda 1 kilo gibi gidiyoruz normal mi, seninki nasıl.

Adsız dedi ki...

el emme bizde var, memeyi emiyor sonra eline sarıyor, ben emzik vermiyorum çocuklarıma ama parmak emermi diye de endişeleniyorum

İkiz Annesi dedi ki...

41 kere maşallah çok tatlı:))

K.T dedi ki...

maşallah evin miniğiiii

Bu tulum bizim tanışmaya vesile olmuştu:))))

Benden Bizden dedi ki...

DUyuyorum ama anlamiyorum seni cidden :PP Allah kolaylik versin kardes, darisi basimİza :))

saricizmeli dedi ki...

Beni 2 çocuk annesi olunca anlarsın, Hayat güzeldir.

Hertelden, ikinci ay 1 kilodan az oldu. İlk ay 1 kilodan çoktu. Annesinin kilolarını soracak olursan da kıpırtı yok;;)

BAP, iki satır günleyiversene blogu. Meraktayız.

Teşekkürler İkiz Annesi.

KuzeyTan, eveeet:) Bu sefer tadını çıkaramadık ama ayıcıkın. 2 giydik, kaldırıyoruz sıcaklardan kaynaklı.

ilknur malcı dedi ki...

çok guzel bir kız maşaallah

Yelish dedi ki...

ayyyyy hem de ne mmasallah !

Adsız dedi ki...

Sarı Çizmelim, NE benim yeni aşkım olacak anlaşılan.Bayıldım bayıldım.Allah nazarlardan esirgesin...Tembel teyzesi ben bir de gelip görebilseydim bu minik kuzuyu.Neyse ben görene kadar biraz daha sıkıştırmalık olsun:))