31 Ocak 2011 Pazartesi

34. Hafta - Ciğer gelişimi tamamlandı.

Cumartesi günü biraz fazla hareket ettim, pazar günü hep kalp çarpıntısıyla ve yerimden kalkamamakla geçti. Öyle olunca da, 34. hafta notları nerdeyse 35 olmak üzereyken yazılabildi.

34. haftanın pazartesi günü de bol kalp çarpıntılı geçince, beni iznimi alıp evde oturmak paklar demiştim ki blöfümü gören bünye toparladı kendini, kolay geçti haftanın kalanı. 34. haftanın bitmiş olması rahatlatıcı, ciğer gelişimi büyük oranda tamamlandı.

Roka krizlerim dayanılmaz oldu, haftalar ilerledikçe de ben daha korkusuzca yer oldum. Çizgi filmlerde gözlerinden dolar işareti geçen adamlar gibiyim. Durduk yerde aklıma roka düşüyor ve rokadan başka bir şey düşünemez oluyorum. Bir de çiğ kereviz düşmeye başladı aklıma. Çiğ sebze yemeyi oldum olası severim de, elma gibi kereviz soyup yemişliğim ilk:)) Dün evde roka bitmişti (bana bitmeyecek rokaları kimler alsın) gün roka hayaliyle geçti. NŞA, iş yerime de roka getiriyorum:)) Allahtan bankacı filan değilim, hesap mı açmak istiyorsunuz diyip kart kurt iki roka yutup devam etmek pek şenlikli olurdu. Rokanın tadını da sevmem, ayrıca acı gelir. Şimdi o acı tadı almıyorum. Ne muhteşem şeysin sen organizma.

Kaburgalarımda sırtımdan ve karnımdan ağrılar başladı, sol yanımda. Sanırım ayağını dayıyor Pıtırcık Hanım.

Geçen haftaki bir doygun bir aç hallerim geçti, hep ne yesem diye geziyorum. Azıcık çok yiyince de midem kalbime baskı yapıyor başlıyor bizimkinin gümbürtüleri.

3. olsa ama masraflarına da yetişebilir miyiz ki yaklaşımlarım tamamen bitmiş bulunmakta, bu hamilelik 3. yü düşünmeme imkan bırakmadı. Amma kolay geçmiş UE'nin hamileliği. Büyütme fasıllarında benzer cümleler kurmam umarım.

Pantalonum iz yapıyor karnıma, UE sevinçle durumu bana bildiriyor 'E. kemer taaakmııış'. Sanırım göbeğimi kardeşi kabul ediyor.

E.'nin dişleri olmadığı içni emeceğini kabullendi nihayet. Ama ananesiyle Balıkesir'e gitmeyi planlarken, babannesine giderken E.'yi de götürmesi teklif edildiğinde, çok saçma bişi söylemişiz gibi şaşkınlık ifadesi takınarak ama onun dişleri yok nasıl gelsin diyor.

Kilo alımımı dediniiiz. +14:))

5 yorum:

Fatma dedi ki...

Pıtırcık hanım'a ve size maşallah. Her şeyin yolunda gitmesine sevindim. UE'de haklı canım, pıtırcığın dişleri yok ki gelemez:))

Adsız dedi ki...

Sarıcizmelim, yolun sonu yaklaqştıkça zorlaşıyor değil mi? ay yaaa.. ben artık çıksın iştiyorum bu kızçe çok yoruldum ...

Itır dedi ki...

İyiki roka ve kereviz istiyor canın..ya surekli sekerpare veya ekmek kadayıfı isteseydin??

6. paragrafa katılıyorum, den den koyuyorum..

ilknur malcı dedi ki...

rokanın çok güzeldir bu arada ben de bayılırım :)

saricizmeli dedi ki...

Teşekkürler, Fadiş.

BAP, gün günden zor, yorucu. Ama pek az kaldı.

Hi ho, hiç böyle düşünmemiştim Itır.

Günlük rekorun kaç, İlknur:))