21 Ağustos 2010 Cumartesi

11. hafta - Yaz yaz grip ne garip!



Tatilin son günü hastalanmıştı UE, antibiyotik tedavisi gördü. Tam tedavisi bitti, gribal enfeksiyon belirtileri başladı. Suratıma hapşurmak, ballı kokulu öpmek, uyanıp daguna dondur(biberonumu doldur) diyip, biberonu anında bitirip sonra bana sarılıp uyumak suretiyle bana da güzelce bulaştırdı gribi. UE benden oldukça ağır geçirmekle beraber, ana oğul hafta boyu griptik. Ben şimdi iç güveysinden halliceyim. O ise daha köhür köhür öksürmek, gözlerinin çapaklanması, akan münükler gibi gribal etkiler altında. Geçen hafta babaya, bunun daha kötüsü UE hastalanınca kardeşine bulaştırması olacak demiştim. Düzeltiyorum daha kötüsü kardeşine ve analarına bulaştırmak olacak.

Pıtırcık hasta annesini daha fazla üzmek istemedi sanırım. Ve bulantılarına son verdi. Anne bulantıları geçip daha çok yemesine rağmen 300 gram zayıfladı. Bu sefer sıcaklarda ısı dengesini harcamaay veriyor sanırım tüm kalorileri bedenim. Bir öncekine göre kilo kontrolü oldukça iyi gidiyor.

Elma kabuklarıyla elma çayı (UE günde 2 elma yediği için bolca kabuk elimin altında oluyor), sıcak suya limon dilimler,, ıhlamur (bitki çayı günde 1 fincan) gibi çay kahve yeri tutucularla idare ediyorum.

Hastalık nedeniyle adımölçeri tatile çıkardım.

Herkes pıtırcığın kız olacağı yönünde tahminde bulunuyor. Kız senesi erkek senesi olur ya, bu sene ne senesi?

Kilo Artışı: 1.1 (Kilo azalışı bir daha görmeyiz sanırım)
Haftanın Sıkıntısı: Grip
Haftanın Heyecanı: Mide bulantısı olmadan yiyeceklerin tadına varmak.
Maraştan gelen kesme dondurma.
Pıtırcık: İncir kadar.

Pıtırcık Daha Küçükken - Önceki Hafta
Pıtırcık Daha Büyükken - Sonraki Hafta

7 yorum:

Adsız dedi ki...

uwww gecmis olsun

K.T dedi ki...

geçmiş olsun.
yediklerin pıtırcığa lop lop kilo olsun.
kolay gelsin.

elfeyp dedi ki...

Zaten en kötüsü normalde 1 hafta kadar süren gribal durumların 2 çocuklu evlerde 10-15 günü bulması. O mikrop illa bi kardeşe de zıplar, mızıklanmaların biri biter, biri başlar :)

Tekir dedi ki...

canıımm, geçmiş olsunnn

yeliz dedi ki...

geçmiş olsun

ilknur malcı dedi ki...

hmm UE den çok pıtırcıktan bahseder olduk.

geçmiş olsun benim kızda fena hasta.üstüne üstlük hiç yemiyor.

saricizmeli dedi ki...

kirazsevdasi, kuzeytan, tekir, yeliz çok teşekkürler.

elfeyp tecrübe konuşuyor:)

ilknur, ue yi de anlattım bolca;)