5 Mayıs 2010 Çarşamba

Sağ elin yaptığını sol el bilmemeli ama...

Ben bugün bir annenin büyük mücadelesinde, mini minicik bir katkı yaptım. 3 arkadaşıma anneler günü hediyesi, Nehir'in hesabına bağış yaptım.

Ben de bu sene anneler gününde bize hediye değil, Nehir'e destek diyenlerdenim. Ne şekilde olursa olsun...

Aşırı Gütültülü ve İnanılmaz Yakın'dan :

"Pekala, bir uçak seni alıp Sahra Çölü’nün ortasına bıraksa ve sen orada, bir cımbızla bir kum tanesini yerinden bir milimetre oynatsan ne olur?” demişti. “Muhtemelen susuzluktan ölürdüm,” demiştim. “Hayır, tam o anda, tek kum tanesini oynattığında demek istedim. Ne anlama gelirdi bu?” demişti. “Bilmem. Ne?” demiştim. “Düşün bakalım,” demişti. Düşünmüştüm. “Herhalde bir kum tanesini oynattığım anlamına gelirdi.” “Ki o da Sahra’yı değiştirdiğin anlamına gelirdi.” “Yani?” “Yani mi? Yani, Sahra uçsuz bucaksız bir çöldür. Ve milyonlarca yıldır var. Ve sen onu değiştirdin!” “Doğru!” demiştim yerimde doğrularak. “Sahra’yı değiştirdim!” “Anlamı?” demişti. “Ne? Söyle.” “Eh, Mona Lisa’yı yapmaktan veya kanseri tedavi etmekten bahsetmiyorum. Sadece bir kum tanesini bir milimetre oynatmaktan bahsediyorum.” “E?” “Bunu yapmasaydın insanlık tarihi şöyle gidecekti…” “Hı-hı?” “Ama yaptın. Yani?” Yatakta ayağa kalkmış, yıldızları göstermiş ve bağırmıştım: “İnsanlık tarihinin gidişatını değiştirdim!”"

Bir kum tanesini oynattım ve kanseri tedavi etmekten bahsediyorum.
Dualarım seninle Nehir ...

1 yorum:

senem dedi ki...

Hadi hepimiz birer kum tanesi oynatıverelim, hep birlikte Nehir'in gün gün büyüyüşüne tanık olalım. Bu Hıdırellez gecesi dileklerimiz kendi çocuklarımız kadar diğer çocukların da mutlu gelecekleri üzerine olsun.