21 Şubat 2010 Pazar

Bir toprak sevdalısı...


Elimdeki ölçülere göre, annem gelmeden toprağı atıp kaçmam için 3 karış gerekiyor. Ben gene de ölçeyim belki de 5 karıştır.


Bu kamuflaj beni ne kadar saklar acaba?



Offf, off, dayanamayıyorum illa ceee-ee oynuyorum, oysa ki görünmemeliydim!




Veeee mutlu son, toprakları saçtım, suçu kime atsam acaba?


Ben döktüğü toprakları tekrar saksıya doldurup kalanları temizliyorum. UE de toprağı dökmeden, etrafta henüz toprak yokken bu işlemi pandomim şeklinde gerçekleştiriyor. Videosunu yüklemeye çalıştım (ki kısacık) ama başarısız oldum.

16. ayı da geride bıraktık.

9 yorum:

K.T dedi ki...

ne kadar hızlı büyüyorlar kocaman maşallahhh bunlara. YAramazlık konusunda daha hızlı büyüyyorlar ama.

Mustafa Rumelili dedi ki...

Torunum yaz sezonuna hazırlık yapıyor...

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

çocukları apartmanlara tıktık, bir avuç toprağa hasretler işte..
bir de video yüklemeyi öğren lütfen.. umut egenin anlık görüntüleri kesmiyor artık

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bir de şu kelime doğrulatma yüzünden 3 kerede girebildim yorumu. çin işkencesi gibi

OiP dedi ki...

komiksiniz:) Haftaya güzel bir başlangıç yaptım sayenizde.

Ben bütün bitkileri bir sehpa-dolap arkasına yığdım da kurtardım.. Evde dekorasyon düzen kalmadı sayesinde.

yeşim dedi ki...

çok tatlı çok:)))

saricizmeli dedi ki...

Ben de bu yaramazlık işine şaşıyorum, Kuzey Tan.

Sezon sezon yaramazlıklar. 2010 sonbahar kış yaramazlıkları bunlar bir de bahar yaz kreasyonu olacak ayrıca:))

video butonuna tıklayıp yüklemek dışında ne yapmak gerekiyor hülya, hep diyorum bir bilgisayar mühendisi tanıdığım olsa hayat ne kolay olacak! kelime doğrulatma mı gene mi türemiş o, hemen kaldırıyorum. belirirse haberdar et.

sizin komikliğiniz yanında lafı mı olur, OIP.:)

öyleler teyzesi;)

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

video ekle dedikten sonra videoyu seçip uzunca bir süre beklemek gerekiyor sarı ugg'lım..
beklerken bi ekmek koy makineye, bi yeşil çay iç. uyuyan UE'ye bak. hala yükleniyor olacaktır.
bitince anlarsın :)

saricizmeli dedi ki...

zaten bu sefer sabrettim bekledim. ama en sonunda kendicağzı failed dedi. ki 900kb bişiydi yüklediğim.