7 Ağustos 2009 Cuma

Kaşla Göz Arasında.

İçinden geçilmekte olan dönem bir bitse, muhteşem günler bizi beklemektedir sanrısı bütün annelerde var galiba. Çünkü tecrübeli anneler hep böyle beklentilerle günleri geçirdiklerini ama her dönemin farklı zorluklarla geçtiğini dile getirdiler. Bir büyüse, biraz oyuncakla oynasa, ah hareket kabiliyeti artsa kendi kendini oyalasa...
Büyüdükçe daha zorlu sanırım, çünkü bir an boş bırakmaya gelmiyor. İşte bir dakika içinde olanlar...
İyi ki annemin şimdi çalıştın çalıştın uyarılarını dinleyip kasımda değil mayısta girmişim yeterliğe. Şimdi nasıl çalışabilecektim ki?





Gece 3-4 arası oyun talebi baş göstermeye başladı. Vakitlice uyuyor, uyku öncesi aşırı uyaran da almıyor. Emekleme çalışmaları neden oluyor olabilir. Çünkü ağlamasını duyup gittiğimde, emekler pozisyonda buluyorum:)) Gündüz uykuları sabahtan 30-45 dakika kadar, öğleden sonra emme aralı (gözünü açmadan ağlıyor emmek için) 2-2.5 saat. Çok ufaklığından beri bu kadar uzun gündüz uykusuna şahit değilim. Neredeyse her ay bir gündüz uyku rutini oluşturdu kendine. Şimdi emekleme çalışmalarıyla yorulup bayılmasına bağlıyorum bu kadar uzun uykuyu. Geri geri sürünerek gitmeler yanına emekleyerek bir kaç hamleyi ekledi.

Taşınma hazırlıkları devam ediyor. Evin görüntülerini aldım kameraya. 2008 Ekim'inde bej rekli, balkonu cam kapamalı evde doğan Umut Ege, annesinin isteğiyle maahalle kreşine sonra babasının isteğiyle ... kreşine gitti diye yazılacak kadar kıymetli, değerli bir şahıs olursa (artniyetsiz) belgeselcilere veririz, olmazsa Umut Ege kendi izler:)) Koliler yapılmaya başlandı. Bloglarda okuyorum, taşınma firmalarının afilli laflarına güvenmeyin kendinizi sağlama alın diyorlar. Yarından itibaren kolilerimizi götürüp yerleştireceğiz. Hem bir anda bir hengame olmaz, hem de az sinirleniriz.

Dün nihayet Issız Adam'ı izledim. Gelişmeleri ne geriden takip ediyorum:))

Hiç yorum yok: