3 Ağustos 2009 Pazartesi

İşte Haber.





Şu meşhur kural vardır ya, köpek insanı ısırırsa haber değildir, insan köpeği ısırırsa haberdir diye. İşte size haber:))

Haber bütenimize bir son dakika gelişmesiyle devam edelim. Bu sabah itibaritle 60.1 i görebildim. Kilo konusunda 9 ay yukarı, 9 ay aşağı sözü bende tuttu gibi. 60 kilo civarında başladığım hamileliğimi 13 kilo alarak tamamlamıştım (tabi son bir ay eksik:)), ama kilo alım hızıma inanamamıştım. Hergün en az 10 bin adım atıyor, normalde yediğim baklava böreklerden yemiyor gene de kilo alıyordum. Hele bazı günler günde 1 kilo aldığımı hatırlıyorum (sonra uzun müddet duruyordu alım). Doktor son kontrole kadar kilo alımıma gayet iyi demişti, sonuncusunda biraz dikkat et diye uyarmıştı. Gördüm tehtidi doğuruverdim, heh he. Doğum sonrası eve dönünce 73 kilodan 64.5 a indiğimi gördüm 8.5 kilo gitmişti. Buna ben bile çok şaşırıp, 3 ay sonra eskiye iner canım havalarına girmiştim. Demek ki su tutmuş benim bedenim. Çok ayakları elleri şiş bir hamile de değildim, çaktırmadan tutmuş:)) 3 ay sonra ine ine 62 lere indi. Sonra Balıkesir'de geçen 3+2 hafta bana 2 kilo olarak geri döndü:)) Neyseki 2 haftalık yazlık faslında deniz kilo dengesini sağladı:P Bu süreçte (doğumdan bugüne) hiç rejim yapmadığım gibi, en az bir sütlü tatlı (annemin yanındaki günlerde 2:)), boza, çikolata gibi aşırı tüketimde mevcuttu. Su iç süt olsun, çok bilimseldir de, insan psikolojisi de o kadar bilimsel bence. Ben çok aktif dinamik heyecanlı bir şahsiyet olmadığım için, emzir, besle, kendini besle, yemekleri yap, evi azıcık toparla, oyun oyna, mızmızlıklarla başa çık, uyku düzeni, yeterlik, dersler derken çok yorgun düşüyorum. Böyle bir beslenme beni enerjik tutuyor, ve bu enerjinin süt rekoltesine yansıdığına inanıyorum. Sütün debisini kaç kere gözledim yahu, hiç yiyenle yemeyen bir olur mu:)) NŞA çok tatlı düşkünü olmayan bir insandım, bana bu günlerden miras tatlı sevme kalırsa, emzirme bittikten sonra işim zor görünüyor.

Dün aydınlatma işini de aradan çıkardık. Umut Ege evde ışık delisi olunca orada kendinden geçeceğini sanmıştım (daha önce Tepe'nin aydınlatma kısmını tınmayışını uykusuna vermiştim), her taraf ışık olunca umurunda olmadı bizim beyfendinin. Sadece oynayabileceğini düşündüklerine ilgi gösterdi.

4 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

yok öyle bi şey yaa. su iç süt olsunmuş pehh
iyi beslenmezsen ne süt oluyo ne bişey
sen ye anam ye.

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

bir de kuru soğan manyak süt yapıyo. tavada yağsız kavurup ye bak şahane

saricizmeli dedi ki...

kuru soğanı duydum ama denemedim.
kuru börülce, mısır, sütlü tatlı, kemalpaşa, boza bende işe yarayanlar.

Mustafa Rumelili dedi ki...

Havvv Havvvvvvvv Havvvvvvvvv
Bandi kaç UMUT EGE geliyor...:)