28 Şubat 2012 Salı

NE 1 yaşında.





İnsan pek çok doğuma seviniyor, pek çoğunda coşuyor, pek çoğunda şükrediyor. Ama bir tek kendi doğurduğuyla biçim değiştiriyor. Olgunlaşmayı arttırıp durgunlaşmayı azaltıyor, sabretmeyi arttırıp gönül darbetmeyi azaltıyor, dert etmeyi arttırıp(hele ki diğer çocuklar için) terk etmeyi azaltıyor, gark etmeyi azaltıyor fark etmeyi arttırıyor, . Azalta arttıra dengeye kavuşuyor. Her çocukla bir anne doğuyor. İyi ki doğdun Nehir Ece, abin ve senle bambaşka oldum ben. Sizinle şöyle bir durdum ben, sizinle yeniden doğdum ben. Kavuştuk 28 Şubat'a. Daha nice şubatlara sağlıkla huzurla birlikte kavuşmak dileklerimle...  

24 yorum:

Benden Bizden dedi ki...

Nice mutlu yıllara Nehir Ece! Mutlu, sağlıklı ve uzun bir ömrün olsun.

Fatma dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın ne güzel, iyi ki doğdun kuzuş, iyi ki doğdun da böyle söylettiriyorsun annene:)

Yasosh dedi ki...

Nice güzel mutlu yılları olsun, hep sevdikleriyle, neşeyle geçirsin. Annesi babası gibi güzel insanlar olsun :)
Ağzına ve kalemine sağlık..

saricizmeli dedi ki...

Benden Bizden, çok teşekkürler. Sevgilerimle..

Fadiiiiş, işte tek becerim anlatabilmek, ben de isterdim şöyle el emeği göz nuru bir anı bırakmak NE ye:) Yapamayınca asıl kaleme durumlarındayım. Seni, Denizi ve yeteneklerini muhabbetle kucaklıyorum.

Yasoshhh, Ecenin isminin anlamını veren onu prenses hissettiren teyzesi. Nice yaşlar hep beraber olsun. Öpücükler...

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

iyi ki dogurdun canım benim. çifte kavrulmuş, bol kaymaklı, şahane bir iki çocuk annesi oldun. idolumsun

Gulcin dedi ki...

Iyi ki dogmus iyi ki annesini de boyle mutlu etmis bir de iyi ki boyle saglikli boyle neseli boyle guzel bir bebek olmus NE. Onundeki her yasin daha guzel gecsin seni daha mutlu etsin.

Nice guzel yaslara NE :)
ve nice guzel yillara annesi :)

Unknown dedi ki...

Nice sağlıklı yıllara Nehir ece.Mutlu sağlıklı huzurlu bir uzun ömür diliyorum annenle babanla birlikte.

Itır dedi ki...

Nice senelelere güzeller güzeli NE! Fotoya bakarken doğduğu an şimdiki resimlerindeki ifadesi varmış yüzünde dedim! :)

Dilek dedi ki...

iyi ki doğmuş NE.. Çok da tatlı olmuş büyüdükçe.. Geçen sene bu zamanları hatırlıyorum. Doğum iznime yeni çıkmıştım, siz doğuma gitmiştiniz, sıra bende diye düşünüyordum postlarınızı okuyunca:) şimdi sıra Güneş'in doğum gününde..

Bap dedi ki...

Nice mutlu yıllara. İyi ki doğurmuşsun annesi bu güzelliği. Bol kahkahali geçsin ömrü.

Burcu dedi ki...

Nice yıllara NE... Ne güzel yazmışsın, gözlerim doldu...

Ilk dedi ki...

Nice mutlu yillara guzel yavru! Dogum gunun kutlu olsun :) Annesi senin de annelik yil donumun kutlu olsun :)

Twin dedi ki...

Nası güzel bir anlatım..
İfade edemediklerimi senin ağzından duymuşum gibi..
Ne doğru hepsi bir anne için..
Benim için...
İyi ki doğdu kuzuşlarınız...
Neval

elgiz dedi ki...

ne güzel anlatmışsınız. nice sağlıklı mutlu yıllara...çççooookk çoookk mutlu olun ailcek inşallah :))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Nice mutlu güzel günlere çıkmanız dileğiyle maviş gözlüyü öp Tarkan abisi ve benim için

Dilek dedi ki...

Sarı Çizmeli, seni mimledim, cevaplamak istersen beklerim.
http://www.dolunayiner.blogspot.com/

Hayat güzeldir.. dedi ki...

Nice Yaşlara NE,
ne güzel yazmışsın Sarı çizmeli gözlerim doldu, hep birlikte nice güzel yıllarınız olsun
Sevgilerimle...

yeliz dedi ki...

eyvahlar olsun kaçırmışım sarı çizmelim!!
mutlu mutlu sağlıklı huzurlu bir yaş dilerim
sevgiler

Evren dedi ki...

İyi ki doğmuş NE, iyi ki doğurmuşsun! Sağlıklı, mutlu böyle yanak yanağa nice yıllarınız olsun birlikte :)

Sermin dedi ki...

Sağlıklı güzel bir ömür diliyorum. Abisiyle itişe kalkışa büyüyecek artık. Darısı bize diyorum:) Yok yok 2.ler hiç büyümesin vazgeçtim

saricizmeli dedi ki...

Hülyacım aman idolün olarak kalayım zor iş iki çocuk:P

Gülçin çok teşekkürler..

saricizmeli dedi ki...

Çok teşekkürler Derya.

Itır ben de hiç şimdiki ifadeden eser yokmuş demiştim baktığımda iyi mi.


Dilek araya hastalıklarımız girdi yazamadım birşey kalmadı 14 marta.

BAP iyi ki doğurmuşuz.

saricizmeli dedi ki...

Burcu, teşekkür ederim, sevgilerle.

İlk kocaman sevgiler.

Neval, çok çok teşekkürler.

Elgiz, çok teşekkürler.

Tarkanın annesi, sen de Tarkan'ı öp benim için.

Hayat güzeldir, çok teşekkürler. Benden de sevgiler.

Yeliz suçiçeklerinin arasından geç yakalaman bile yeter.

Evren doğurmam sürecinde sen Senem ve Hülya az şımartmadınız beni. İyi ki varsınız. Sevgilerle...

Sermin, evet o nedenle doya doya büyütüyoruz ikincileri ilkleri koşa koşa büyütmüştük.

banushka dedi ki...

O kadar güzel yazmışsın ki :) nice mutlu, huzurlu, güzel yaşlara... iyi doğdun tatlı kız, iyi doğurdun :)