6 Temmuz 2011 Çarşamba

Bunu mu?

Akşam gölgesindeki yan bahçede UE ile benzinlikçilik oynuyoruz...

UE: Bugün Övidi (Audi, bi sürü araba markası biliyor ve nasıl öğrendiğini ben bile bilmiyorum) ile geldim.
Anne : Hoşgeldin UE, sen çok mu güzel araba kullanıyorsun?
UE: Çok güzel kullanıyolum.
Anne: Baban mı daha güzel kullanıyor sen mi?
UE: Ben.
Anne: Ben mi güzel araba kullanıyorum sen mi?
UE: (Kardeşinin bebek arabasını göstererek)bunu mu?
Oğlumun gözünde tek kullandığım araba bebek arabası...

2 yorum:

Buse dedi ki...

Demek sizde de var benzincilik oyunu, bizim Balsultan'ında son dönem favorilerinden biri :) Peki itfaiyecilik de oynuyor musunuz bizim gibi, söyleyin bakayım :)

saricizmeli dedi ki...

Buse bizimki gerçek hayatta gördüklerini oyunlaştırıyor genelde, o sebeple iki tana itfaiye arabası oyuncağı kenarda duruyor.