15 Aralık 2009 Salı

Günün bebeği...

Dünün bebeği olmuş mu günün bebeği.
Geçen sene aylak aylak:)) evde otururken, dur bir resim göndereyim Mother & Baby'e demiştim. 1 hafta içinde çocuğumun resmini basmadıklarından, amaaan çocuktan anlamıyor bunlar demiş konuyu da unutmuştum. Bir hafta önce resmi yayınlayacağız, e-postası gelene kadar.

Hangi resmi gönderdiğimi bile unutmuştum. Allahtan evdeki posta kutusunu temizlemiyoruz (umut ege temizlik işlerine el attı, yakında onu da temizler:)). Bulduk resmi. Nostalcik resim yerine yeni bir resim gönderdik, motherandbaby, motherandbaby, bizim larva çoktan kurbağa oldu, bascaksan bunu bas dedik. Onlar da bugün gönderdiğimiz son resmi, alt kısma da eski resmi göndererek basmışlar.


Bugün Egemen'in doğumgünü. Burdan kutluyorum tekrar. Sevgili annesi, biricik proce arkadaşım Ö., karnımızda Egemen ve Umut Ege kod yazdığımız günler ne güzeldi!:P Java sohbetlerinin arasında konuşur hiç çözemedezdik onca kiloyu nasıl aldık:)) Dönüşünü sabırsızlıkla bekliyoruz.

7 yorum:

OiP dedi ki...

Tarayıp koysan ya annesi:) Biz de baksak şu yakışıklının fotolarına:)

Birben dedi ki...

Hani derginin fotosunu da isteriz.Meraklandırdın:)

Ozguranne dedi ki...

ay çok merak ettiiikkk:)

saricizmeli dedi ki...

hala çocuktan o kadar anlamıyorlar:)) dergiye basmadılar, web sayfalarında bastılar (yayınladılar denir tabi:)) günün bebeği oldu bizim bıcırık. http://www.motherandbaby.com.tr/haberler/detay/34504/Umut-Ege-Koc

saricizmeli dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saricizmeli dedi ki...

http://www.motherandbaby.com.tr
/haberler/detay/34504/
Umut-Ege-Koc

OiP dedi ki...

Bayıldım bayıldım.. Özellikle pantolondan çıkan o topik ayaklar çok cezbedici:)