30 Mart 2009 Pazartesi

Biyolocik saat.



Dün halamızla eniştemiz geldi, ne zamandır görüşmemişlerdi enişte yeğen hasret giderdiler. Ayten Teyze'min hediyesi arslan bu aralar favorisi.





Yılbaşında halası bir ahtapot almıştı, dönüyor ve döndükçe gülme sesleri çıkarıyor. Biz de bu gürültülü oyuncakla senin evinde oynasın o zaman demiştik. Oyuncak şimdi hayatımı kurtarıyor. Üstüne sevdiği oyuncakları da koyuyorum ve düğmesine basıyorum. Umut Ege onu izlerken nerden baksan 2 paragraf daha çalışıyorum;) Halasına teşekkürlerimi ilettim. Bakınız resimde kitabımı çizdiğim yeşil kalem bile var. Bugün Birgül Hoca'nın Türkiye'nin yönetimi kitabına başladım. Zaman daralıyor panik başlıyor. Teyzesinin kırmızı çıngıragından sonra stres bileziğine de el koyduk. İlk defa bir şey için yan dönmesi bu oyuncak sayesinde oldu tembel oğlanın. Yüzüstü çalışmalarımızda meyvelerini veriyor, başını o kadar çok kaldırabiliyor ki başı karenin üstüne taşıyor:)


Pek çok blogda okuduğum hikaye bizde de oldu. Saatler ileri alındı ama bizimki saatinde oynama yapmadığı için 10 gibi uyudu. Sabah da 8 de kalktı, bu bir saat geç kalkış anne için bahar hediyesi tabi.
Apartmandaki boruların tadilatı sürüyor. 3 gündür soğuk sular kesik, sıcak sular akıyor. Sabah bizim dairenin boruları değişti. İlk matkap çalıştığında emmekte olan Umut Ege bir sıçradı bakındı, sonra evdeki onca gürültüye bana mısın demeden horul horul uyumaya devam etti. Uykusunu bölmeme konusunda annesine çekmiş sanırım.

Bugün 4 kez sesli gülmesini annesine bahşetti, pek kıymetli sesli gülüşleri. Dört günde bir bile olmazken bir günde dört! Ve ayaklarını keşfetti sanırım.:)


Akşam sekizde banyosunu etti, 8:20 de de uykuya daldı. Tabi örneklem uzayımızda pek minik bir nokta bu akşam, bakalım yarın nasıl olacak.


1 yorum:

Mustafa Rumelili dedi ki...

Yaz yaklaşıyor...
Yüzme çalışmaları için kas yapması lazım...
O amaçla yüz üstü çabaları ve başı yüksekte tutma uğraşıları yapıyoruz ...

:)